PocketBiz CRM Business Intelligence & Data Management Business Process Management Field Service Management Supply Chain & Logistics Enterprise Mobility

Το Microsoft Dynamics CRM είναι μια πλήρης πλατφόρμα διαχείρισης των σχέσεων της εταιρείας με τους πελάτες της σε ότι αφορά τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση τους.

Το Dynamics CRM 2013 εισήγαγε μερικά νέα χαρακτηριστικά γύρω από τη διαχείριση των διαδικασιών:

  • Business Process Flows για όλες τις οντότητες: δίνει την δυνατότητα απεικόνισης όλων των σταδίων από τα οποία περνάει η κάθε οντότητα μέχρι την ολοκλήρωσή της.
  • Business Rules: κανόνες οι οποίοι μπορούν να υλοποιηθούν πάνω στις φόρμες και αλλάζουν τα πεδία και τα δεδομένα ανάλογα με τις ενέργειες του χρήστη.
  • Actions: Διαδικασίες που ξεκινούν αυτόματα βασιζόμενες σε άλλες ενέργειες 

 

Εκμεταλλευμένοι τις παραπάνω δυνατότητες μπορούμε να παρακολουθούμε και να αυτοματοποιήσουμε όλες τις διαδικασίες διαχείρισης των πελατών. 
Για παράδειγμα μπορούμε να αυτοματοποιήσουμε διαδικασίες στο τμήμα υποστήριξης της επιχείρησης. Για να διατηρήσει μία εταιρία τους πελάτες τις θα πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκριθεί για να υποστηρίξει τα θέματα γρήγορα και αποτελεσματικά. Τα θέματα υποστήριξης μπορεί να περιλαμβάνουν πολλαπλά τμήματα και όλοι θα πρέπει να έχουν την ίδια εικόνα για το case. 


Μόλις ανοιχθεί κάποιο ticket αυτόματα μπορεί να αλλάξει η κατάσταση στην καρτέλα του πελάτη ώστε να εμφανίζεται ότι πρέπει άμεσα να επικοινωνήσουμε μαζί του. Στην συνέχεια να φεύγει ένα email προς τον πελάτη το οποίο θα τον ενημερώνει ότι το πρόβλημα έχει ανατεθεί προς επίλυση. Ταυτόχρονα μπορεί ένα email να ενημερώνει τον πωλητή ή την διοίκηση ανάλογα με κριτήρια που έχουμε ορίσει εμείς, ώστε να ενημερωθούν για το πρόβλημα και την εξέλιξη επίλυσης του.

 

X

Για να κατεβάσετε το αρχείο παρακαλώ συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και πατήστε "Αποστολή".