PocketBiz CRM Business Intelligence & Data Management Business Process Management Field Service Management Supply Chain & Logistics Enterprise Mobility

downloads

Δημιουργήστε μια ξεχωριστή εμπειρία για τους πελάτες σας, ενισχύστε την παραγωγικότητα των υπαλλήλων σας και εκμεταλλευτείτε όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας με το Parature της Microsoft.

Οι απαιτήσεις των πελατών αυξάνονται συνεχώς όπως και τα διαφορετικά κανάλια μέσω των οποίων έρχονται σε επαφή με την επιχείρηση σας. Οι υπεύθυνοι εξυπηρέτησης έρχονται αντιμέτωποι με σημαντικές προκλήσεις στην προσπάθεια τους να εξυπηρετήσουν με επιτυχία τους πελάτες, ανεξαρτήτως του καναλιού επικοινωνίας που εκείνοι έχουν επιλέξει. 


Το Parature, το νέο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών του Microsoft Dynamics CRM, ενισχύει και ενδυναμώνει τον οργανισμό σας επιτρέποντας σας να προσφέρετε άμεσες, έγκαιρες και προσωποποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες σας οποτεδήποτε και οπουδήποτε αυξάνοντας τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών σας.   

Το Parature σας προσφέρει τις παρακάτω δυνατότητες:

  • Knowledge management: Χρησιμοποιήστε έγγραφα, φόρμες, videos, FAQs για να προσφέρετε εύκολα και άμεσα, στους πελάτες σας αλλά και στους υπεύθυνους του Customer Service, πρόσβαση σε πληροφορίες και απαντήσεις στα ερωτήματά τους. 
  • Self service: Εκμεταλλευτείτε τη δυνατότητα δημιουργίας customized και responsive portal το οποίο συμπεριλαμβάνει knowledge database και support ticketing καθώς και multichannel επιλογές επικοινωνίας.
  • Multichannel customer service: Εξυπηρετήστε τους πελάτες σας ανεξαρτήτως πλατφόρμας που χρησιμοποιούν και κυρίως χωρίς να απαιτούνται από την πλευρά σας επιπλέον πόροι.
  • Social customer service: Αποκτήστε πλήρες έλεγχο των social media καναλιών σας και αλληλοεπιδράστε τόσο με τους πελάτες σας όσο και με το ευρύτερο κοινό σας

Δείτε εδώ την παρουσίαση της SiEBEN
Ενημερωθείτε για το Release Preview του Microsoft Dynamics CRM 2016 εδώ

X

Για να κατεβάσετε το αρχείο παρακαλώ συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και πατήστε "Αποστολή".