PocketBiz CRM Business Intelligence & Data Management Business Process Management Field Service Management Supply Chain & Logistics Enterprise Mobility

downloads

Αυξήστε την πιστότητα των πελατών σας ενισχύοντας το τμήμα υποστήριξης σας και παρέχοντας στους αρμόδιους υπαλλήλους ένα πολύτιμο εργαλείο διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.

Η προσωποποιημένη και έγκαιρη εξυπηρέτηση πελατών μέσα από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας συμβάλλουν στην επίτευξη υψηλού επιπέδου ικανοποίησης των πελατών σας. Τα κατάλληλα εργαλεία δίνουν στο προσωπικό εξυπηρέτησης την δυνατότητα να διαχειρίζονται γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά και από ένα και μόνο σημείο τις απαιτήσεις των πελατών σας, υιοθετώντας σύγχρονες μεθόδους εξυπηρέτησης και αυξάνοντας σημαντικά την παραγωγικότητά τους. Επιτυγχάνεται επίσης η μείωσης του κόστους εξυπηρέτησης και η αύξηση της ικανοποίησης των υπαλλήλων, στοιχεία σημαντικά για την διατήρηση του υψηλού επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών. 


Η υιοθέτηση μιας σύγχρονης πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών, επιτρέπει την εξυπηρέτηση των πελατών ακόμα και όταν το αίτημα προκύπτει μέσα από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερος κόπος από την πλευρά της εταιρείας. Σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί η δυνατότητα άντλησης χρήσιμων αναφορών που σας επιτρέπουν να κατανοήσετε τους πελάτες σας και να εξατομικεύσετε την εξυπηρέτησή τους. 

Δείτε εδώ την παρουσίαση της SiEBEN
Ενημερωθείτε για το Release Preview του Microsoft Dynamics CRM 2016 εδώ

X

Για να κατεβάσετε το αρχείο παρακαλώ συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και πατήστε "Αποστολή".