PocketBiz CRM Business Intelligence & Data Management Business Process Management Field Service Management Supply Chain & Logistics Enterprise Mobility

Η Διαχείριση Κλήσεων (Call Management) αφορά στην καταχώρηση στο σύστημα διαφορετικών τύπων κλήσεων και περιλαμβάνει Βλάβες (Service), Προληπτικές Συντηρήσεις (Preventive Maintenance), Ανακατασκευές Εξοπλισμών (Refurbishment), και άλλων τύπων σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη.

 Η καταχώρηση των κλήσεων μπορεί να γίνει στο σύστημα είτε μέσω τηλεφωνικού κέντρου που παραλαμβάνει τις κλήσεις, είτε μέσω γέφυρας (Interface) με υπάρχοντα συστήματα καταγραφής κλήσεων, είτε μέσω Web Portal. 

Το Field Service Management, μπορεί να κάνει αυτόματη ή χειροκίνητη ανάθεση των κλήσεων σε υπεργολάβο ή τεχνικό. Επίσης, υπολογίζεται ο μέγιστος χρόνος επίλυσης της κλήσης-βλάβης (Service Level Agreement – SLA ), με βάση τα κριτήρια που έχουν συμφωνηθεί με τους πελάτες σας.

 

X

Για να κατεβάσετε το αρχείο παρακαλώ συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και πατήστε "Αποστολή".